www.showdans.se

Gå till vår nya hemsida för att hitta all aktuell information.



söndag 9 september 2012

Nya anmälningar


Nu går det bra för även de som inte dansat tidigare att anmäla sig.
Det finns platser kvar i gruppen
ons kl 20-21 för de födda 1998-2002
ons kl 19-20 för de födda 2003-2005 (ett fåtal platser)
ons kl 18-19 FULL
skicka in namn, födelseår, mailadress och mobilnr till showdans@live.se


Eftersom jag, Laila, fick en liten son 24/7 som ännu inte fått något namn och
Anna fick en son 6/8 som heter Milo, så kommer vi inte hålla i någon dans denna
termin. Men Signe kommer ha tre grupper. 

Signe dansade solo på uppvisningen i våras.

(till våren kör jag, Laila, iallafall igång igen)
(eventuellt kommer jag ha 5 ggr närmare jul för de yngsta barnen, mer info kommer senare)

Tyvärr har vi haft lite problem med lokalen. Kulturskolecentrum har tydligen förtur
och har tagit många av våra tider så det enda vi är kvar med är lite senare tider.
Pga detta har det dessutom varit meningslöst för mig att leta fler vikarier till dom 
yngre grupperna.

Onsdagar

Kl 18-19 barn födda 2005-2007
kl 19-20 barn födda 2003-2005
kl 20-21 barn födda 1998-2002

(jag är jätte ledsen att det inte blir några grupper för dom mindre)

Grupperna kan komma att ändras beroende på intresset.

670kr för 10 ggr plus uppvisning (mer info om uppvisningen kommer närmare.
Ingen dans v.44 då det är höstlov
 
Terminen börjar 19 sep på Ängetskolan som vanligt.

Vill påminna er om att showdansen har en egen sida på facebook.

Mer info kommer närmare.

Eftersom det är färre grupper denna termin så är det de mail som kommer in
först som får platserna. Jag tar bara emot anmälan via mail. (telefonen är faktiskt
helt avstängd eftersom jag är mammaledig :-)

(få inte panik om jag inte är supersnabb med att svara på era mail om ni
kommer med eller ej, jag går igenom mailen i den ordning de kommit in)

Mvh Laila och Signe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar