www.showdans.se

Gå till vår nya hemsida för att hitta all aktuell information.



torsdag 4 februari 2010

Uppdatering

Hej alla!


Så har vi dansat första veckan :-)
Det var roligt att se så många barn och föräldrar.
Det är alltid lite extra rörigt den första gången.

PRO gruppen flyttar till tisdagar, så vi får behålla måndagar.
Fast vi gör en liten ändring och lägger andra gruppen 17.50 så får vi se om det blir mindre kaos utanför.

Dörren - jag kommer försöka hinna till 16.45 och då slår jag in en kod som gör att ni behöver bara trycka koden som jag skickat i mailet, för att komma in. Denna kod är aktiverad i 30 min. Tyvärr så kan jag inte springa ner och aktivera den igen under lektionen, men om det är någon förälder som vill anmäla sig som frivillig att hjälpa till får ni säga till.

Det är bra om barnen har vattenflaskor med sig, för vi kör hårt :-)

Betalningen sker till bankgiro nr 5104-2596

Förfallodatum 2010-02-12

Skriv barnets för och efternamn på meddelande

Måndagar 17.00 gruppen kostar 560kr (45min)
Resten av grupperna (60min) kostar 780kr
Hör av er om ni har mer frågor, annars så ses vi nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar