www.showdans.se

Gå till vår nya hemsida för att hitta all aktuell information.



onsdag 10 februari 2010

Uppskattar

Jag uppskattar verkligen att ni kommer med kloka råd och tips på något ni eller era barn funderat på under dansen.

Jag testar dansen hemma på mina barn, men alla barn funkar ju inte likadant, så jag testar även olika under lektionen för att känna efter vad som funkar och inte funkar. För yngsta gruppen (mån 17.00) blev det lite för svårt i måndags, så då testar jag en annan variant på måndag.

Eftersom det är så många barn hinner jag inte alltid se exakt hur mycket alla klara, så därför är det jätte bra att ni berättar för mig om ni tänker, känner eller hör något :-)

Jag vill ju att alla barn ska ha roligt på dansen!

Tyvärr är det lite knepigt med den äldsta gruppen där åldern är så spridd, men jag hoppas verkligen att dom tjejerna hjälper mig och berättar vad som är kul, vad som är för svårt och vad som är för lätt, så det blir så roligt som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar